Андрій Шевчук
Експерт із візуальних комунікацій, бренд-стратег
Курс формує базові знання та навички, які допоможуть просувати вашу організацію у соціальних мережах.
Курс формує базові знання та навички, які допоможуть просувати вашу організацію у соціальних мережах.
Якісна комунікація у громадському секторі допомагає привернути увагу людей до роботи організації, адвокатувати корисні ініціативи, масштабувати вплив та результати проєктів, підвищити можливості фандрейзингу. У цьому курсі ви дізнаєтеся про те, як використати соціальні мережі та ваші власні ресурси (сторінки, групи, спільноти), для досягнення цілей вашої організації та проєктів, які вона реалізує. Довідаєтеся про особливості різних соцмереж та месенджерів, просування ініціатив, проведення подій, звітування тощо. Та які обов’язкові кроки слід зробити, щоб присутність у соцмережах сприяла ефективній роботі вашої організації.
Цей курс буде корисним передусім місцевим громадським організаціям, новоствореним ГО, які прагнуть навчитися активно та ефективно користуватися соціальними мережами. А також усім, хто хоче базово розібратися з особливостями соцмереж.
Курс складається із шести модулів. Ми зробили акцент на практичне застосування знань, тож тут багато прикладів та лайфхаків:
Успішне завершення курсу дає змогу отримати сертифікат, що містить 0,2 кредити ЄКТС.
Онлайн-курс підготовлений у межах проєкту «Фенікс», що впроваджується Фондом Східна Європа коштом Європейського Союзу
Думки, викладені у цьому курсі, не обов’язково відображають позицію Фонду Східна Європа та Європейського Союзу.
Експерт із візуальних комунікацій, бренд-стратег