linkedin behance facebook instagram twitter youtube logo-edx
Skip to main content

Основи SMM для ГО

Курс формує базові знання та навички, які допоможуть просувати вашу організацію у соціальних мережах.

Курс формує базові знання та навички, які допоможуть просувати вашу організацію у соціальних мережах.


Якісна комунікація у громадському секторі допомагає привернути увагу людей до роботи організації, адвокатувати корисні ініціативи, масштабувати вплив та результати проєктів, підвищити можливості фандрейзингу. У цьому курсі ви дізнаєтеся про те, як використати соціальні мережі та ваші власні ресурси (сторінки, групи, спільноти), для досягнення цілей вашої організації та проєктів, які вона реалізує. Довідаєтеся про особливості різних соцмереж та месенджерів, просування ініціатив, проведення подій, звітування тощо. Та які обов’язкові кроки слід зробити, щоб присутність у соцмережах сприяла ефективній роботі вашої організації.

Для кого цей курс

Цей курс буде корисним передусім місцевим громадським організаціям, новоствореним ГО, які прагнуть навчитися активно та ефективно користуватися соціальними мережами. А також усім, хто хоче базово розібратися з особливостями соцмереж.

Структура курсу

Курс складається із шести модулів. Ми зробили акцент на практичне застосування знань, тож тут багато прикладів та лайфхаків:

  • Інтро
  • Модуль 1. База комунікації
    • Лекція 1. Навіщо потрібна системна та якісна комунікація ГО
    • Лекція 2. Основи комунікаційної стратегії
  • Модуль 2. Особливості роботи в різних соціальних мережах: на що звертати увагу
    • Лекція 3. Огляд платформи Facebook
    • Лекція 4. Огляд платформ Telegram та Instagram
  • Модуль 3. Контент у соцмедіа
    • Лекція 5. Типи контенту
    • Лекція 6. Голос організації: як писати тексти, щоб їх читали
    • Лекція 7. Єдиний візуальний стиль комунікації ГО
  • Модуль 4. Просування
    • Лекція 8. Як правильно підготувати промоматеріали для вашого заходу / події / активності
    • Лекція 9. Як просувати власні ініціативи на місцях
  • Модуль 5. Вимірювання результатів
    • Лекція 10. Медіапоказники як один із критеріїв успішності діяльності
  • Модуль 6. Команда
    • Лекція 11. Що потрібно, щоб налагодити системну роботу комунікаційної команди

Для кращого засвоєння матеріалу пропонуємо працювати таким чином:

  • переглянути відеолекції;
  • ознайомитись із додатковою інформацією до лекцій;
  • виконувати практичні завдання, пропоновані у відеокурсі;
  • виконувати тести, щоб отримати сертифікат.

Успішне завершення курсу дає змогу отримати сертифікат, що містить 0,2 кредити ЄКТС.

Онлайн-курс підготовлений у межах проєкту «Фенікс», що впроваджується Фондом Східна Європа коштом Європейського Союзу

Думки, викладені у цьому курсі, не обов’язково відображають позицію Фонду Східна Європа та Європейського Союзу.

Прямуємо разом EEF Фенікс

Лектор:




Андрій Шевчук

Андрій Шевчук

Експерт із візуальних комунікацій, бренд-стратег

Enroll