Світлана Хутка
д. ф., запрошена професорка Стенфорду і випускниця програми Фулбрайта; засновниця U.World Foundation; доцентка Київської школи економіки (викладачка курсу з інновацій та дизайн-мислення в бізнесі), слухачка Hasso Platner d.School.
Цей курс створений для громадських організацій, які прагнуть розробляти та впроваджувати соціальні інновації, використовуючи дизайн-мислення.
Цей курс створений для громадських організацій, які прагнуть розробляти та впроваджувати соціальні інновації, використовуючи дизайн-мислення.
Дизайн-мислення – це підхід, орієнтований на людину, розуміння її потреб і пошук ефективних рішень. Тож він буде корисним для представників громадського сектору, які працюють із людьми і для людей.
З онлайн-курсу ви дізнаєтесь, що таке дизайн-мислення: яка концепція та історія цього методу. Також – як і навіщо використовувати дизайн-мислення у своїй роботі, особливо, якщо йдеться про роботу громадських організацій.
На лекціях ви пройдете п’ять етапів дизайн-мислення: від емпатування і визначення проблеми – до створення й тестування рішення.
А на додачу почуєте досвід людей, які вже впроваджують дизайн-мислення у своїх організаціях та мають успішні результати.
Курс спрямований на громадські організації, які прагнуть ефективно виявляти проблеми своєї аудиторії, створювати і впроваджувати інновації, підсилити організаційну спроможність. Проте перегляд курсу буде корисним усім охочим.
Для кращого засвоєння матеріалу пропонуємо працювати таким чином:
Онлайн-курс підготовлено в межах проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа за фінансової підтримки Європейського Союзу.
д. ф., запрошена професорка Стенфорду і випускниця програми Фулбрайта; засновниця U.World Foundation; доцентка Київської школи економіки (викладачка курсу з інновацій та дизайн-мислення в бізнесі), слухачка Hasso Platner d.School.
співзасновниця ГО «Про.Світ», випускниця програми Фулбрайта. Навчалась за програмою з дизайн-мислення для освітян у d.school Stanford.